miercuri, 17 aprilie 2013

Impactul psihologic al unui proces de dreptul muncii asupra unui salariat


'' Nu de mult Costel Gîlcă ne spunea despre teoria lui cu privire la piederea liniștirii sufletești, a echilibrului de zi cu zi, a rutinei normale a vieții de către o persoană care intră prima dată în contact cu un proces, mai ales atunci cand se întâmplă să nu fie vinovat în cauza respectivă.

Exact acest lucru s-a întâmplat și de această dată cu un client dat în judecată de angajator anul trecut prin toamna pentru o acțiunea în răspundere patrimonială.
La primele termene de judecată s-a prezentat și clientul care era foarte agitat, suna pentru orice nelămurire (mai mult pentru linișterea sufletească ) în ficare săptămână, nu știam cum să îl linistitesc, clientul ce să mai facă să se termine această situație, având în vedere și cuantumul destul de mare pe care angajatorul îl solicita, însă la un moment dat a intervenit o liniște și clientul a încetat să mai sune. Mi-am dat seama că s-a întâmplat ceva.

La scurt timp m-a sunat cineva din familia domniei sale și mi-a spus că acesta a făcut o depresie puternică și este în spital sub atenția doctorilor.
Până la finalizarea procesului am păstrat legătura pentru dosar doar cu ruda  acestuia.
După două săptămâni de amânat pronunțarea cu emoții mari și pentru mine în fiecare zi căutând pe portal instanțelor de judecată soluția, în cele din urmă s-a afișat soluția care a fost favorabilă pentru noi în sensul ca a fost respinsă acțiunea angajatorului.

Și deși a fost o bucurie pentru mine gândindu-mă că o sa fie și acesta bucuros și cel mai important va fi liniștit, reacția acestuia când i-am dat vestea nu a fost una de bucurie din păcăte, pentru că a venit mult prea târziu și a fost mult prea afectat de acest litigiu.

Așadar, teoria conform căreia pentru un salariat un proces constituie o schimbare totală în viața acestuia este demonstrată.
Și cred că pentru toți dintre noi ar fi la fel, dacă nu am avea contact zi de zi cu domeniul juridic, cu zeci de dosare și procese.''

Av. Anca Burghelea
http://www.costelgilca.ro/stiri/document/4838/impactul-psihologic-al-unui-proces-de-dreptul-muncii-asupra-unui-salariat.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu